Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GREG [Sekcja68]
Początkujący
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Czw 19:13, 25 10 2007 Temat postu: 4 listopad |
|
|
Witam
Proponuję zacząć temat.
Gierka w koziołku niedziela 04.11.2007
1.Greg
2.Kulo
3.Adaś
4.Graboś II
5..................
Ostatnio zmieniony przez GREG [Sekcja68] dnia Czw 19:36, 25 10 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
francuz
Działacz ASG
Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:22, 25 10 2007 Temat postu: |
|
|
Francuz
PS Greg zmień datę w tytule
|
|
Powrót do góry |
|
|
GREG [Sekcja68]
Początkujący
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Czw 19:38, 25 10 2007 Temat postu: |
|
|
Proponuję zacząć temat.
Gierka w koziołku niedziela 04.11.2007
1.Greg
2.Kulo
3.Adaś
4.Graboś II
5. Francuz
6. Other 50 % (Zambrów)
7. ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marvel
Maniak ASG
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka /// Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:44, 25 10 2007 Temat postu: |
|
|
Marvel & Młody (hope)
GREG...Pretorianie będą?
Ostatnio zmieniony przez Marvel dnia Czw 21:01, 25 10 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor [ASG Pułtusk Team]
Początkujący
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: Czw 20:58, 25 10 2007 Temat postu: |
|
|
Witam. ASG Pułtusk Team też się pisze na strzelankę. Co do ilości osób jaka by od nas była chętna, to nie mam pojęcia. Jak będzie bliżej strzelanki to wtedy postaramy sie dokładnie określić. Ja będę napewno.
Mam nadzieję, że możemy wpaść
Sądzę że nas się uzbiera około 5-6 osób (ale jescze to potwierdzę)
Ostatnio zmieniony przez Wiktor [ASG Pułtusk Team] dnia Pią 21:08, 26 10 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marvel
Maniak ASG
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka /// Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:02, 25 10 2007 Temat postu: |
|
|
jasne;D
właśnie Czarkowi pisałem by Was zaprosił...;] bo nie mam do Was kontaktu
Zapraszamy ;D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czarek
Początkujący
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:03, 25 10 2007 Temat postu: |
|
|
ja się piszę na strzelankę
|
|
Powrót do góry |
|
|
bleshar
Administrator
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 09:08, 26 10 2007 Temat postu: |
|
|
ja najprawdopodobniej także się zjawię
|
|
Powrót do góry |
|
|
GREG [Sekcja68]
Początkujący
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pią 19:31, 26 10 2007 Temat postu: |
|
|
Marvel- Pretorianie prawdopodobnie przyjadą w sile 3-5 ludzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiktor [ASG Pułtusk Team]
Początkujący
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: Nie 14:59, 28 10 2007 Temat postu: |
|
|
Myśleliście może o jakimś scenariuszu na niedzielną strzelankę??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marvel
Maniak ASG
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka /// Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:12, 28 10 2007 Temat postu: |
|
|
Normalka...
Będzie 1 długi scenariusz...
Prawdopodobnie będzie i 2...Więc nudzic sie nie będziecie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heban
Działacz ASG
Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 586
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ... to pytanie??
|
Wysłany: Nie 18:57, 28 10 2007 Temat postu: |
|
|
No to Heban + Darek + Łoś też się zjawią. Darek z AK którego ode mnie zakupił, a ja mam nadzieję ze już z AUG-iem
|
|
Powrót do góry |
|
|
GREG [Sekcja68]
Początkujący
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Nie 23:29, 28 10 2007 Temat postu: |
|
|
Cz to znaczy Heban że AK 47 nie jest już na sprzedaż?
Szkoda bo Adaś od nas chciał kupić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heban
Działacz ASG
Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 586
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ... to pytanie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulo [Sekcja 68]
Zainteresowany ASG
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pon 17:09, 29 10 2007 Temat postu: |
|
|
To sceno nr.1
Katastrofa
Rekwizyty:
·
· Każda drużyna powinna mieć stoper, gwizdek, ładunki typu Achtung (z czachą)
· Każdy gracz powinien mieć jeden bandaż.
· Każdy gracz musi mieć szmatkę czerwoną (położona na głowie oznacza trupa)
Dwie strony konfliktu:
Partyzantka – zajmująca bazę na terenie rozgrywki.
Komandosi – zajmujący teren poza polem rozgrywki (poza lasem)
Doradcy wojskowi – niektórzy mają pistolety. Każdy doradca ma przy sobie część 12 cyfrowego kodu. Złożony cały kod to 10 pkt.
Start gry i przebieg:
Partyzantka
Dostaje wiadomość że nad ich terenem rozbił się postrzelony samolot z doradcami wojskowymi wroga i tajnymi prototypami broni XM100. Otrzymują rozkaz odnaleźć doradców i prototypy broni rozrzucone po terenie.
Cel:
1. Odnaleźć idostarczyć do bazy doradców żywych i ich przeszukać. W przypadku nie posiadania przez doradców kodu przesłuchać. Za żywego* lub rannego 1pkt. (doradca ranny w nogę nie może chodzić i trzeba go przenieść ranny w rękę nie może strzelać).
2. Odnaleźć i dostarczyć do bazy torby ze sprawną* bronią XM100. Każda torba to 1pkt.
3. Powiadomić sztab główny o przygotowanej przesyłce. Od momentu powiadomienia (tu gwizdek) utrzymać pozycje i przesyłkę przez 20 min. Przesyłka musi być podana przy jednej z trzech dróg. 10ptk.
4. Złożyć kod odnaleziony przy doradcach. 10pkt.
Komandosi
Alarm!!! SOS nad terytorium wroga za chwilę roztrzaska się nasz samolot z doradcami i prototypem nowej broni.
Broń jak i doradcy wojskowi nie powinni dostać się żywi lub sprawna w łapska wroga. Doradcy posiadają przy sobie koperty z tajnym kodem. Odzyskać kod. Do dzieła.
Komandosi startują z dowolnej strony lasu ale z polanek na których wysadzi ich helikopter. Startują z opóźnieniem 5 min.
Cel:
1. Odnaleźć i dostarczyć na lądowisko doradców żywych i spisać kod w przypadku braku kodu doradca zna go na pamięć. Za żywego* lub rannego 1pkt. (doradca ranny w nogę nie może chodzić i trzeba go przenieść). Za żywego lub rannego 1pkt.
2. Odnaleźć i dostarczyć na lądowisko sprawną* broń XM100. za każdą sprawną broń 1pkt.
3. Powiadomić bazę o przesyłce (gwizdek) od momentu powiadomienia 10 min. Trzeba utrzymać przesyłkę. Przesyłkę podajemy helikopterom na polanach np. na skraju lasu.za podanie przesyłki 10pkt.
4. złożyć kod pkt.10
Doradcy
Niektórzy uzbrojeni? Po starcie gry zostają w swoich miejscach i czekają na pomoc.
Przed rozpoczęciem gry to oni chowają na polu gry torby z XM100. Ale ta informacja nie może od nich wypłynąć. Torby Muszą strony konfliktu szukać same.
Żywy lub martwy Doradca:
Żywy czy martwy doradca ma przy sobie część kodu. Jeżeli został zabity ma na głowie czerwoną szmatkę i zostaje na polu do momentu gdy zostanie mu zabrany kod. Doradca bez kodu może opuścić pole gry.
Sprawna / zepsuta broń:
Każda torba z bronią będzie ciężka i owinięta dokoła żółta taśmą. Tylko torba z taśmą jest oznaką sprawnej broni. Gracz jeżeli został sam bez wsparcia i widzi że nie podoła wykonaniu celu jakim jest doniesienie torby może ją wysadzić ładunkiem tak aby przeciwnik nie mógł z niej korzystać. Wysadzamy ładunek obok i zrywamy taśmę z torby.
Rany /medycy / zabici
Gramy na jedno życie. Życie tracimy od razu jeżeli dostaniemy w głowę, szyję, korpus. Śmierć oznaczamy czerwoną szmatką na głowie.
Nogi, ręce, barki jesteśmy ranni.
Na każde 10 osób w grupie przypada 1 medyk. Każdy medyk będzie miał 3 bandaże.
Osoba postrzelona / ranna siedzi na ziemi z rękoma na głowie i wzywa medyka. Można ją dobić. Można ją ewakuować ciągnąc lub nosząc.
Medyk uzdrawia owijając rannego w miejscu postrzału trzy razy bandażem. Można uzdrowić rannego w nieskończoność tzn. dotąd dopóki nie skończy się bandaż. Brak bandaż oznacza długie siedzenie i modlitwę o szybka śmierć z ręki wroga lub zwariowanego kolegi.
Rannego medyka mogą leczyć gracze owijając go 6 razy bandażem w miejsce trafienia
Martwy medyk zostawia bandaże na ziemi w miejscu trafienia. bandażami tymi może leczyć każdy strzelec ale musi owijać bandażem 6 razy.
Nie ma limitu czasu.
Ostatnio zmieniony przez Kulo [Sekcja 68] dnia Wto 23:41, 30 10 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|